Google oglašavanje(AdWords)
Google oglasi predstavljaju jednostavan način da brzo i uspešno promovišete svoj web sajt, proizvode ili usluge. Zahvaljujući reklamnom servisu AdWords, moguće je platiti kako bi se vaš oglas ili reklama pojavili u vrhu rezultata pretrage, a klik na njih će naravno voditi direktno na vašu web stranicu. Ovakvi internet oglasi imaju simbol “Ad” pored sebe kako bi se napravila razlika između njih i drugih rezultata čija pozicija je posledica popularnosti i dobre optimizacije.
Oglašavanje na internetu korišćenjem AdWords-a funkcioniše po sledećem principu: potrebno je odabrati ključne reči koje neko ko obavlja Google pretragu može da upotrebi, a zatim se pravi vaša reklama. Pošto sigurno nećete biti jedini ko nudi dotične proizvode ili usluge, vaša pozicija na listi oglasa određuje se prema tome koliko ste voljni da platite AdWords-u za svaki klik na vaš oglas. Da sve ne bi bilo baš toliko jednostavno, Google za pozicioniranje koristi i nešto što se naziva “ocena kvaliteta”; u osnovi, ovde se gleda na to koliko je vaša reklama korisna za potencijalnog klijenta, koliko puta je već kliknuto na nju, i slično. Lako se može desiti da valjanost ovih parametara doprinese da budete bolje rangirani od nekog ko više plaća po kliku od vas, ali i obrnuto – da uprkos tome što ste dosta platili, drugi budu bolje rangirani od vas. I ovde je dakle neophodna određena vrsta podešavanja i optimizacije, a taj posao treba prepustiti stručnjacima. Mi vam nudimo najbolja rešenja u smislu odnosa između ostvarenih poseta vašoj stranici i cene koju ćete za to platiti.