Marketing na socijalnim mrežama

Reklamiranje na Facebook-u i drugim društvenim mrežama – imajući u vidu široku rasprostranjenost njihovog korišćenja – jeste logičan potez za svaku kompaniju koja razmišlja o uvećanju poslovanja i profita. Prvi korak u Facebook marketingu je pravljenje vaše Facebook stranice koja treba da bude produžena ruka vašeg biznisa. Možete zahtevati i da vam se dodeli adresa laka za pamćenje koju ćete potom prikazati na svom web sajtu, vizit karti, reklamnim brošurama i drugim mestima na kojima promovišete svoje poslovanje. Zatim je potrebno odrediti ciljnu publiku koju ćete privući da poseti i “lajkuje” vašu stranicu, koju morate stalno osvežavati zanimljivim sadržajem kako biste ostali u trendu i bili vidljivi većem broju ljudi. Odavde je već sve jasno – veći broj poseta vašoj stranici znači veći broj poseta vašem sajtu, a to opet dovodi do povećanja prodaje vaših servisa i usluga. Facebook vam takođe daje mogućnost da putem korišćenja njihovog Adverts servisa napravite reklame kojima ćete ciljati određene grupe ljudi.

Održavanje vaše Facebook stranice kako bi ona služila uspešnoj promociji vašeg biznisa zahteva redovan angažman. Facebook nudi razne alate pomoću kojih se može izvršiti analiza vaše stranice i napraviti plan za njeno poboljšanje. Članovi našeg tima imaju višegodišnje iskustvo u ovom poslu i znaju koje strategije funkcionišu – i kako da ih prilagode ako one ne funkcionišu u dotičnom slučaju. Gore navedene korake u principu treba slediti i kada je u pitanju reklamiranje na drugim društvenim mrežama (Google +, Linkedin, Twitter, Instagram), s tim što treba uzeti u obzir specifičnosti svake od njih i tome prilagoditi svoje strategije.