Blog

Digital SIgnage Trendovi u 2017

22

Jun

Digital Signage Trendovi u 2017.

0 Comment| 0 Likes

Iako smo ušli u drugu polovinu 2017. godine, i ovoga puta ćemo vam predstaviti trendove, koji će obeležiti ovu godinu, u sferi Digital Signage-a.

Jednostavniji / pristupačniji Digital Signage

Do nedavno, verovalo se da je Digital Signage privilegija velikih i moćnih kompanija, i da vlasnici malih i srednjih preduzeća nemaju razloga da razmišljaju o ovoj savremenoj i korisnoj tehnologiji. Danas je Digital Signage znatno pristupačniji, i oprema/servisi su povoljniji i jednostavniji za upotrebu, i ovaj trend će se definitivno nastaviti i u 2018.

Glasovno kontrolisani display-i

Interaktivnost je od velikog značaja za digitalne panele. Dosta puta imamo priliku da vidimo da ljudi pokušavaju da dodirnu digitalne ekrane u tržnim centrima, autobuskim (železničkim) stanicama, restoranima, univerzitetima.
Sledeći logični korak je da se sa digitalnim panelima komunicira uz pomoć glasa, ovaj trend se ne odnosi samo na digital signage, već smo svedoci toga i na internet pretrazi, gde se glasovna pretraga koristi već neko vreme…

Video advertajzing

Statistika pokazuje da važnost i korisnost video sadržaja raste. Ovo se dešava delimično i zbog ograničenosti statičnih tekstualnih i grafičkih reklama, pa video prezentacije definitivno dobijaju na značaju.

Upotreba Kioska and Tablet-a

Ovaj trend počinje 2009. godine, ali u to vreme, nešto više od 3% digital signage uređaja je u formi kioska i tablet-a. Danas sve više ljudi koristi upravo ove platforme za digital signage prezentacije. Smatra se da je trenutni udeo kioska i tableta na tržištu veći od 40%, i predviđanja su da će taj procenat nastaviti da raste.

Digital signage postaje sve više “Trendy” i sve češće se koristi u: restoranima, prodavnicama, benziskim pumpama, zdravstvenim ustanovama i u malim preduzećima.

 

Post a Comment