Blog

10

May

Digital signage – nekad i sad

1 Comment| 0 Likes

Digital Signage (digitalno oglašavanje) sve više dobija na popularnosti, zbog mnogih prednosti koje ima u odnosu na ostale vidove oglašavanja.
Kada nekome pomenete digital signage, verovatno će odmah pomisliti na moderne display-e i bogat sadržaj koji se na njima prikazuje. Lepe konzole i brendirani digital signage kiosci su takođe nešto što pada na pamet.
digital-signage-nekadAli, nekad je to mnogo drugačije izgledalo. Pre 20 godina, digital signage reklamiranje se svodilo na led ekran koji ponavlja male količine alfa-numeričkog sadržaja.
Danas imamo savremene ekrane koji mogu prikazati gotovo sav multimedijalni sadržaj, bilo da je to video, audio, kompletne internet strane ili čak više multimedijalnih prezentacija na istom ekranu (podeljenom na nezavisne segmente).
Sam sadržaj se učitava preko wi-fi rutera, i uređaji na kojima se prikazuje sadržaj variraju od tableta do mega panela, a neki imaju i touch screen opciju.

Danas to izgleda ovako:

    1 Comment

Post a Comment